pelkamad
Sunday, January 21, 2007
تولد
با سلام و صلوات خدمت کلیه‌ی خوانندگان محترم و غیر محترم، میلاد با سعادت n اُمین اختر تابدارِ آسمانِ بلاگت و خلافت (خِلاف بودن) را به تمامی‌ عاشقان این حضرت و ساحت مقدس سایر حضرات تبریک و تهنیت گفته و از همه دوستانی که با تلفن، SMS، آفلاین، کارت تبریک، اهدای تاج گل و ... باعث شادی روح این مرحوم و تسلای خاطر بازماندگان شدند کمال تشکر را مبذول می‌دارم. (وسیله ایاب و ذهاب هم به منظور کنترل ترافیک توسط ایرج حذف شده D:) ان‌شاالله که هر چه خاکِ ماست بر فرقِ سر مستکبرین دو عالم شود (پاشیده شود).

همچنین تقارن شگفت انگیز بیست و دومین سالگرد تولد این شخصیت برجسته با بیست و دو روز مانده به بیست و دوم بهمن ماه (که یکی از ایّام الله‌های خیلی خفن می‌باشد) ما را بر آن داشت که امسال را به نام مبارک خودمان مزیّن کنیم تا حالشو ببرید.

هم اکنون نیز با توجه به اینکه کفگیر گوهربار ما به ته دیگ خورده توجه شما را به پخش مجدد قسمت اول زندگی‌نامه‌ی این ادمین فرزانه جلب می‌کنم تا سر فرصت یه فکری برای قسمت‌های بعدیش بکنیم. (اگه کسی می‌خواد واسه قسمت‌های بعدش اسپانسر شه، کاری که می‌کنه یه تماسی با من بگیره)

در پایان و به منظور رفاه حال این‌جانب می‌توانید هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به حسابِ ...1398403(شرمنده، بقیه‌اش یادم نیست) بانک ملّی شعبه سعادت آباد واریز کرده و رسید آن را به عنوان یادگاری پیش خود نگه دارید.خواهشمند است از آوردن اطفال زیر 18 سال به بانک اکیداً خودداری نموده و با ماموران اداره‌ی مبارزه با راهنمایی و رانندگی کمال همکاری را به عمل آورید و در صورت بروز هر گونه مشکلی با 118 تماس بگیرید.

با تشکر: روابط عمومی ‌و نیمه خصوصی اوس مِیتی (سهامی‌عام)