pelkamad
Friday, March 30, 2007
چراگاه
خداوکیلی راست می‌گن تنها چیزی که تو دنیا نهایت نداره حماقته‌ها.
طبق معمول یکی پیدا شده که به آب و خاک ایران تجاوز کنه، البته ما نفهمیدیم حین جاسوسی تجاوز کردند یا حین تجاوز، جاسوسی کردند یا به جاسوسا...! خلاصه که 15 نفر با قایق یه غلطی کردند. اما نکته جالب‌انگیزناک قضیه، اینه که 11 تا گوسفند رو از چراگاه آوردند جلوی وزارت امور خارجه، به اسم دانشجو که به این کار اعتراض کنند. البته خب چون شب عیده و جاده‌ها شلوغه و خرج آورن گوسفند از شهرستان هم زیاده، یازده تا بیشتر نتونستند جمع کنند (یعنی از تعداد متجاوزان کمتر).
البته به تلویزیون هم باید توجه کنید که خبر تجمع اعتراض‌آمیز و گسترده‌ی دانشجویان علیه حرکت دولت و نظامیان به اصطلاح انگلیسِ تجاوزخوار رو با آب و تاب پخش می‌کنه.
پلاکاردهایی که این گوسِپندان دستشون گرفته بودند خیلی با‌مزه است. حالا ما می‌دونیم این یازده نفر جمعا اندازه یه دیپلم شعور و سواد ندارند ولی خب یه گاوی چیزی اونجا نیست بهشون بگه executation نداریم، اگه عقده اعدام دارید اون execution ــه. البته اینا فرق am و is رو هم به زور می‌فهمند و حرجی بهشون نیست. دیگه از Bush, shame and you که ضایع‌تر نیست. کلا پیشنهاد می‌کنم ببرنشون کشتارگاهی چیزی، یه چند نفر جلوشون سر ببرند و تیکه پاره کنند بلکه این بدبختا هم یه حالی ببرند. بالاخره این حیوونا باید دلشون به یه چیزی خوش باشه. فصل پشم چینی هم که هنوز نرسیده.
حالا هی چپ و راست گیر بدین به این فیلم300 ، بابا شما نمی‌خواد فکر آبرو خشایار شاه باشید. اون قشنگایی که چشماشون رو می‌بندند و دهنشون رو باز می‌کنند و شلوارشون رو می‌کشند پایین رو کاه و جوشون رو بیشتر کنید که سرشون رو از آخور بیرون نیارند، آبرو خشایار و کوروش پیشکشتون.

در آخر هم واسه اینکه یه نکته آموزنده هم گفته باشیم، به یه جمله از یه تبلیغ تلویزیونی که نهایت استدلاله توجه کنید:

کدبانوی خونه ما عزیزه / چرا که این روغنِ قو لذیذه.

پی‌نوشت: انجمن حمایت از حیوانات اهلی و شکاری به من اعتراض کردند که چرا به گوسفندها توهین کردم. من همین جا مراتب اعتذار و شرمندگی خودم رو به درگاه تمام جانوران عزیز اعلام می‌کنم.